Σάββατο 14 Μαΐου 2011

Μοιραζω λεφτα σημερις το βραδυ.

Βρε κουτα γιατι καθεστε και στεναχωριεστε αφου υπαρχει διπλα σας ο δικος σας ανθρωπος να σας στειλει ταμειο?Επειδη βλεπω κατηφεια ειπα να σας φτιαξω λιγο τη διαθεσηΕχουμε και λεμε λοιπον
Τριαδουλα βραδυνη για μεροκαματο.Αγαπητη μου Γκενκ το τριμπαλλο απο τη Μπρυζ ευχομαι να σε συμμορφωσε και να καταλαβες οτι ο δρομος για το πρωταθλημα εχει αγγουρια ορθια.Σαν καλο κοριτσι που εισαι λοιπον θα μου κανεις το διπλο απο ημιχρονο κιολας για να μην εχουμε λιγουρες.Ποια Γανδη μωρε?Αυτοι ειναι μονο για να βγαζουν βολτα τις χελωνες.Συνεχιζω με Λιλ και Παρι.Γαλλιδουλες κοσμικες και ελαφρως πουτανιτσες.Στο Χ θα το σκασουν το παιχνιδι για να μην τις παρει ο διαολος και με κανουν να σπασω την διαιτα μου.Τελος και Μιλαν εχω.Πρωταθλητρια Ιταλιας η ομαδα με τα γεροντια.Ειναι και καλοψυχα παιδια.Θα δωσουν το βαθμουλη στη καλη μας Καλιαρι.Που ξερεις?Οταν κατεβουν του χρονου στη Σαρδηνια να τους πλασαρουν τιποτα γκομενιτσες για πατσισμα οι της Καλιαρι και να κανουνε χαρουλες.
Αυτα θα παιξω ρεμαλια.Λεφτα σας δινω και εσεις κοιτατε αλλου.Συγκεντρωθειτε και βαλτε μυαλο γιατι ενας ειναι ο μπουκ.Η αφεντομουτσουναρα μου!!Μονο σας παρακαλω το γιαουρτι που θα μου πεταξετε να ειναι αγελαδιτσα και οχι προβειο.Ελεω διαιτας!!Τα σεβη μου!

Δεν υπάρχουν σχόλια: