Μόνη σταθερή γιορτή, αυτή του πρωταθλητή ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΥ.
(τουλάχιστον για φέτος, αλλά και για τα επόμενα 20 χρόνια)
Όλες οι άλλες ... υπό συζήτηση !
(αναδημοσίευση από)
TA NEA On-line - «Τετάρτη έγινε τελικά ο Μυστικός ∆είπνος»
Στο κλαµπ των σταθερών εορτών θα µπορούσε να µπει το Πάσχα, εάν γίνει δεκτός ο οµολογουµένως πρωτότυπος ισχυρισµός ενός καθηγητή του Κέµπριτζ ότι ο Μυστικός ∆είπνος έγινε τη Μεγάλη Τετάρτη αντίγια τη Μεγάλη Πέµπτη όπως πιστεύεται σήµερα.
Ο σερ Κόλιν Χάµφρεϊς, καθηγητής στο φηµισµένο πανεπιστήµιο της Βρετανίας, κατέφυγε στην Αστρονοµία, τα ιερά κείµενακαι ένα αρχαίο εβραϊκό ηµερολόγιο για να καταλήξει σε ένα συµπέρασµα που είναι εξαιρετικά αµφίβολο ότι θα γίνει αποδεκτό από τις χριστιανικές Εκκλησίες. Ο βρετανός καθηγητής έσκυψε µε το επιστηµονικότου οπλοστάσιο πάνω από έναζήτηµα που σύµφωνα µε µελετητές της Αγίας Γραφής αποτελεί ένα από τα πλέον ακανθώδη προβλήµατα της Καινής ∆ιαθήκης: στα ευαγγέλια του Ματθαίου, του Μάρκου και του Λουκά αναφέρεται ότι ο Μυστικός ∆είπνος συµπίπτει µε το εβραϊκό Πάσχα, αντίθετα µε τον Ιωάννη που υποστηρίζει ότι ο Χριστός και οι δώδεκα µαθητές του συνέφαγαν µία ηµέρα πριν. .. (ή συνέχεια εδώ)
(τουλάχιστον για φέτος, αλλά και για τα επόμενα 20 χρόνια)
Όλες οι άλλες ... υπό συζήτηση !
(αναδημοσίευση από)
TA NEA On-line - «Τετάρτη έγινε τελικά ο Μυστικός ∆είπνος»
Στο κλαµπ των σταθερών εορτών θα µπορούσε να µπει το Πάσχα, εάν γίνει δεκτός ο οµολογουµένως πρωτότυπος ισχυρισµός ενός καθηγητή του Κέµπριτζ ότι ο Μυστικός ∆είπνος έγινε τη Μεγάλη Τετάρτη αντίγια τη Μεγάλη Πέµπτη όπως πιστεύεται σήµερα.
Ο σερ Κόλιν Χάµφρεϊς, καθηγητής στο φηµισµένο πανεπιστήµιο της Βρετανίας, κατέφυγε στην Αστρονοµία, τα ιερά κείµενακαι ένα αρχαίο εβραϊκό ηµερολόγιο για να καταλήξει σε ένα συµπέρασµα που είναι εξαιρετικά αµφίβολο ότι θα γίνει αποδεκτό από τις χριστιανικές Εκκλησίες. Ο βρετανός καθηγητής έσκυψε µε το επιστηµονικότου οπλοστάσιο πάνω από έναζήτηµα που σύµφωνα µε µελετητές της Αγίας Γραφής αποτελεί ένα από τα πλέον ακανθώδη προβλήµατα της Καινής ∆ιαθήκης: στα ευαγγέλια του Ματθαίου, του Μάρκου και του Λουκά αναφέρεται ότι ο Μυστικός ∆είπνος συµπίπτει µε το εβραϊκό Πάσχα, αντίθετα µε τον Ιωάννη που υποστηρίζει ότι ο Χριστός και οι δώδεκα µαθητές του συνέφαγαν µία ηµέρα πριν. .. (ή συνέχεια εδώ)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου