Κυριακή 10 Ιανουαρίου 2010

Δεν υπάρχει χρόνος για άλλες αναβολές !


Σ ένα ματς "σούπα" μ έναν Ολυμπιακό χωρίς καμιά οργάνωση στον τρόπο ανάπτυξης του στο γήπεδο, μπροστά στη θέα του να βλέπουμε τον Αντώνη Νικοπολίδη να κερδίζει χρόνο λίγα λεπτά πριν τη λήξη του, ήρθε και η ανάδειξη ως πολυτιμότερου παίκτη του ... Όσκαρ !!! να μας κάνει όλους να προβληματιστούμε για όλα αυτά που συμβαίνουν στο ποδοσφαιρικό τμήμα.

Ένας προπονητής που με τα χέρια στις τσέπες δείχνει να έχει χάσει τον έλεγχο τόσο κατά τη διάρκεια του αγώνα αλλά ειδικότερα πριν την έναρξη του και μέσα στα αποδυτήρια !

Οι παίκτες και οι φίλαθλοι τον θεωρούν "τελειωμένο", αλλιώς δεν υπάρχει λογική στην κίνηση του Νικοπολίδη μεσοβδόμαδα να τον αγνοήσει προκλητικά, αλλά και η στάση του Στολτίδη. Άλλωστε τόσα χρόνια ο Αντώνης και ο Άκης έχουν αποδείξει πως ΜΑΤΩΝΟΥΝ ΤΗ ΦΑΝΕΛΑ ! Μέχρι και ο εκφωνητής που ανακοινώνει τις ενδεκάδες όταν έφτασε η στιγμή να πει το όνομα του Ζίκο, το είπε με την ίδια χάρη που ανακοίνωνε την ενδεκάδα του καλού μας πελάτη στο πρόσφατο ματς, με την οποία μας είχε εντυπωσιάσει όλους.

Όλοι λοιπόν θεωρούν τελειωμένο τον ... ανύπαρκτο προπονητή.

Πρόεδρε ήρθε η ώρα για τις δικές σου (αργοπορημένα) κινήσεις.

ΔΙΟΡΘΩΣΕ ΤΩΡΑ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΟΥ, ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΑ ΠΙΟ ΠΡΟΣΦΑΤΑ...

Επίσης να σου θυμίσω αν δεν το πρόσεξες πως ο κόσμος ζήτησε και μεταγραφές και σίγουρα δεν τις ζητά από μένα, γιατί εγώ ένας απλός γαύρος είμαι.
Απλά είμαι λίγο άρρωστος (φυσικά δεν είμαι ο μόνος) και πήγα σήμερα στο Καραϊσκάκης να θαυμάσω την ομάδα μου, αλλά θέλω να πω πως σήμερα το θέαμα ήταν ΚΑΚΟ ! ΠΟΛΥ ΚΑΚΟ !

Δεν υπάρχουν σχόλια: